Muğla Bodrum Öğretmenevi Fiyatları

19 Şub 2014 yazildi.

Beğendiysen Paylaş :

Muğla Bordum Öğretmenevi Fiyatları


Muğla Öğretmenevleri, Bodrum Öğretmenevi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Bilgileri:
Adres: Kumbahçe Mahallesi Paşatarlası Caddesi No: 1 Bordum Muğla
Telefon: 0 252 316 11 21

MUĞLA BORDUM ÖĞRETMENEVİ KONAKLAMA
Muğla Bordum Öğretmenevi Konaklama Fiyatları:
Üyelere: 40 TL
Kamu Personeline: 50 TL
Misafirlere: 60 TL
Ücrete Kahvaltı Dahildir. (Saat 08:00-10:00)
3-6 Yaş Arası Yüzde 50 İndirimli.

Bordum Öğretmenevi 16 Oda, 60 Yatak İli Hizmet Veriyor. Kurumda Restoran, Kahvaltı Salonu, Bilgisayar Odası, Bahçe, Otopark, Düğün Salonu, Kuaför, Plaja Bulunur. Öğretmenevinin Odalarında LCD Televizyon, Klima, Minibar, Saç Kurutma Makinesi, 24 Saat Sıcak Su Mevcuttur.

MUĞLA BORDUM ÖĞRETMENEVİ KONAKLAMA
Beğendiysen Paylaş :